rasaXparokial itu matang

rasaXparokial itu matang
ermmm kat melaka

sahabatku........

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

Friday, January 23, 2009

senyuman HappY yg bertaring



aper citer nie dulu senym bukan main lebar skunk wat senyum vempire plop,,,,,,
so para pengguna happy hang pa suma jgn la terkezut( aku dah nak pengsan da )...
happy dah ader stategi pemasaran yang baru..
from my opinion strategi nie sgt la x same dgn yang dulu...klu dulu aku leh gayut dgn kwan2 aku dalam mse 45min dgn harga 99sen x kesah nom aper dier pakai.....
TAPI skunk dah lain plop yob.....
so check this out http://www.happy.com.my/whyhappy/whyhappy.aspx

tgh geram giler2 nie mne tak nyer aku bru top up happy aku rm 10 tup tup dah abis...haiya tauke oik..oik pon bankrup owh...

No comments:

Post a Comment